Thursday, December 22, 2011

@ku kne pau ...... =__= '

waaaaaaaaaaaaaaa kne pau .......kesian aku ..... abis $$$$ aku ......nak kenal x "si pau" tu ??

kalu jumpe aku bagi seringgit huhuhuhuh 

nie adalah ciri-ciri " si pau" tersebut 

-bermata empat 
-kementot 
-selalu buat muka x bersalah 
-cepat mngambil peluang  

nie pic " SI PAU " tu 





aku dipaksa belanja beliau ...... ( dengan hati x rela )  with  MOOD : TERPAKSA  ......
 suke hati jew ko buli abng ko nie ,,,, hampeh punya adik ... but any way 


congratulations
to U 

kerana berjaya dapat 5A 
dlm UPSR .......
 
THUMB UP 

time  " PAU " aku 


BIG APPLE 


PIZZA 

 
seronok yerrrrr ........hampeh toll huhuhuhuuh 

ada lori ada bas 
nanti aku suh no belikan bas 

huahahahahahahahahah  

(P/S : to my sister .......................... speechles huhuhuhuhuhuh)



No comments:

Post a Comment