Friday, August 10, 2012

outing RK

salam semua .... outing RK .... RK = REPUBLIK KAKIFOTO - We Shoot. We Share. ( trademark )
sebelum nie aku just alone but bile aku bergaul dgn kekawan kaki foto nie tetiba aku di" JOIN "kan ( bm + bi = rojak   hihihihi)  dalam  join group nie ..seronok jgk ... ramai otai2 dalam nie ... aku nak post gambar dalam page nie pn fkir bnyak kali but aku post jgk ... coz dari situ aku  dapat belajar secara tidak langsung ... aku x kisah pn apa orng nak kata bagi aku tu semua dorongan untuk aku teruk maju ( wahh ayat cam wakil rakyat .... SOKONG LAA SAYA UNTK MEMAJUKAN DIRI SAYA SENDIRI ) hihihihi But anyway  .. dalam page  nie x kira ko sapa ... apa yang ko snap ....kamera apa yng ko guna ... tua muda .......xda cam  orng tua  selalu kata pilih BULU ...something like this

sekadar gambar hiasan sahaja ,,,jgn ambik hati yee hihih

bukan camnie tau ... but we are family - we shoot, we share ...

bnyak jgk outing yang dibuat oleh admin page nie .. salah satunya ...

outing malam - PESTA PELITA 

haaaaa event  yng nie paling aku suka n aku rasa mencabar 

tempat : kampung tepoh kuala terengganu 
masa : lepas terawih ( kami terawih dlu tau ... agama diutamakan)
tarikh: lima - ogos -dua ribu dua belas hihihihih ( 5-8-2012 )
tempat berkumpul : depan pejabat felda 


kg nie always buat pertandingan camnie ... but nie first time aku mai event nie .... hadiah lumayan jgk coz tahun lepas yang mng dapt rm5000 ,,,,perhhhhh pasang pelita dapat duit hihihihih best nie ,,... nnti nak pindah kg nie jgk laa 
 sambung cerita xdi ..... event start kul 10.00 pm .......hihihihih but aku sampai lambat skit coz terawih 23 rakaat ( PENIPU ) hihihi
event berjalan lancar .. best ramai orng ..krew2 media dari RTM pn ad ..

disebabkan tema raya dekat2 dgn sambutan kemerdekaan so overall bnyak yang buat tentng raya + merdeka ..... jom laya pic dlu 

nie JUARA tahun lepas ..... perhhhh bleh tahan jgk tahun nie - pic dari MOHD SYAKIR




wayang kulit pn ad ... hihihihi

haaa yng nie aku snap ....... shape penyu + bokeh hesagon 




nie time nak blik .... tp x semua ygn masuk dalam group fot nie coz x dapat nak kesan diorng kat mane.... nie baru half yng join


ok lah ...... out dlu wasalam














































No comments:

Post a Comment