Sunday, August 5, 2012

| sunrise | part 1

assalamualaikum n heloooo semua
 
hari nie story pasal SUNRISE..( matahari terbit )

hihihihihih sebelum nie... dah lama aku tengok otai2 photografer duk snap matahari terbit ...pehhh cantik ( bagi aku laaa ..kalu yng jenis bukan berjiwa seni ...aku xleh nak kata apa laa ) .... so nak dijadikan story .... hari sabtu minggu lepas time weekend ... aku try pi try nak snap pic sunrise ... lokasi yng di pilih  di pantai pandak chendering kuala tereangganu

aktiviti aku start lepas subuh ... dalm 15minit  dari umah aku nak kepantai pandak nie .... ( pagi xda jam sebb tu 15 minit jew hihih )... aku pi dgn kwn aku SYED n SYAKIR ... pi x rancang pn .. nie idea last minit .... biasa buat rancang last minit nie best jadinya .... .. so bila sampai kat sana .... aku ingat sikit jew ..rupanya ramai jgk yng turun hujung minggu nak snap sunrise .... xpew bukan salah pn join snap sunrise tu ... xyah bayar pn ....

get ready semua gadget2 yng diperlukan n wait the sunrise ... TP.......... cuaca agak mendung nak snap sunrise ...sooo aku ambik keputusan nak snap biasa2 jew .... xpew laa atlist ad jgk hasil dari pi kat pantai pandak nie ..

nie ad laa sket hasil pi snap kat pantai pandak

hope enjoy ..

masa untuk persiapan 

syed duk cari port yng sesuai

sunrise x berapa timbul sebb mendung

another sunrise ..tp aku suke hihih

yang nie saja snap bro yng duk tunggu sunrise ..tinggi tu dia panjat

make HDR skali hihihih best

haaa ad lagi cerita yng best2 nnti aku sambung story nie di part 2 hihih ok wasalam

No comments:

Post a Comment