Sunday, July 15, 2012

kerja oh kerja siri 2

hiihih cam drama bersiri jew tajuk aku ..ahahahah ... haaa aku dah start kerja dah ... dalm 2 @ 3 minggu laps laa baru start ... ad kekwan aku tanya :

"hey gjoe kerja kat mane skrng ???? jual donut ke??? hihihi "

knpa salah ke jual donut ??? hhihihi xda laa aku da kerja kat satu studio fotografi ... bukan kedai kamera yang aku interview hari tu .. but nie yang baru punya

studio fotografi POSITIVEPIXEL ( nie page studio kat aku kerja skrng ...like laa sket hihihhi)

overall dalam studio tu ad dalm 5 staf jew ..semua sempoi2...otai-otai fotografer....

apa kerja aku buat ???? aku duk lepak sambil makan ,sambil dgr lagu najwa latif ..dari pagi untill tamat kerja ..... hihih xda laa aku duk buat editing custom album wedding,event2 ... sambil belajar ilmu2 fotografi ...





nnti aku update lagi

No comments:

Post a Comment