Wednesday, July 25, 2012

MY_konvokesyen

MY_konvokesyen.. haa  tajuk kita hari nie ..hihihi

waaaahhh tajuk cam best jew hihih nie bkan  my konvokesyen yang betol ... aku punya lambat lagi .... dan nie bukn konvokesyen lepasan ipt cam diploma ,ijazah,PhD or something like that ....  
but nie konvokesyen untuk kanak2 pra sekolah hihihi wahhh .. teringat aku  time duk tadika dulu … cikgu suh pakai baju kemas2 n bawak kasut yang cantik or bersih …nak bergambar punya pasal hihih semangat giler dlu …

story bermula time aku sampai ofis around 8.50 a.m … baru jew masuk ofis … pakcik (Abdul Manaf Yasin  ) ajak aku pi shoot gambar bebudak pra sekolah  konvo .. wahh best jgk nie coz biasa aku duk memanjang kat ofis sambil edit custom album n buat editng sket2 … so hari nie ikut pakcik pi shoot … so aku follow jew laa …. Sampai kat pra sekolah .. budak2 semua tunggu kat luar … teruja  nak bergambar ...hihih happy jew aku tengok budak2 nie ...tp yang x happy cikgu diorng ... nak tau why ??????.... hihihi budak2 nie duk tengok jew kitorng pasang prop background untuk konvokesyen nnti ....cikgu cakap kat depan.......but  semua buat x tau jew ... kesian kat cikgu ..siap membebel lagi ..ahkahakhakaakhaka ...


to cikgu : sabar yee jangan marah2 nnti pahala pose kurang hihihih

sesi bergambar dari kul 9.00 a.m untill kul 11.30 a.m .... pehh  mencabar jgk walaupn shoot nampak simple jew ..but time nie aku just follow n bantu jew ...aku x konfident lagi nak shoot gambar pakai prop background nie ,,just bantu pak cik untuk uruskan budak2 dari segi aturan , pemakaian  untuk budak2 nie ..

kat snie ad aku shoot sket picture ..... but  time nie untuk sesi group foto ... yng ramai2 punya .... just shoot belakang tabir jew ... .

nie gambar group foto kat sekolah pra sekolah




cikgu duk atur susunan murid2 




pakcik ( baju merah ) duk ready nak shoot ...aku just backup jew hihihi



wajah kanak-kanak riang rabena hihihihi

si HENSEM ..hihih paling COOL ... 
TIME TO PLAY 

muka blur hihihi


LIKE BOSS 

alololo budak nie  comey sangat ..... sempat cubit pipi dia hihihi suke2  :-3

posing  sket ...hihihi cam model 

  alolololololo tomey2 jew semua .... hihihih nie ad lebih kurng IRIS(anak sedara aku ) jew ...hihihi ... xsabar nak tengok si iris masuk sekolah camnie jgk hihihihihi


nnti pos lagi eakkk .daaaa wasalam

No comments:

Post a Comment