Thursday, July 19, 2012

pameran fotografi karya tempatan TERENGGANU

lokasi : Positive Pixel
masa:10 a.m - 6 p.m
tarikh :20-30 Julai 2012.
masuk : PERCUMA 

haa nie salahsatu event yng positivepixel studio buat hihihihi .. jom laa join ..overal peryertaan agak mengalakkan .. .bnyak jgk kena preparation...  jom terjah sket proses dia ....








   
nie proses marking nak tampal foto atas frame ... peryertaan banyk soo bnyk laa kne buat frame
























# after that ..lepas siap semua ..proses penyusunan plok dibuat ...aduyai pening nak atur gambar .. kne cari yang sesuai ....

aku pn ada join tp just untuk suka jew .. gambar x cantik pn

nie gambar kucing kat umah kawan aku .... aku lawa bokeh dia kat blakgn tu tp gambar x sharp n x cantik ....

MASJID KRISTAL ..nie baru jew snap dgn syed amirul hafizi ...n ad pinjam equipment dia jgk hihihih

IRIS TIUP BUIH SABUN... yang nie antara yang aku suka ... moment dia best sangat... tp colour dia x berapa best ..so aku buat black n white hihihihi ..





proses tampal menampal dilakukan pada malam hari ..











kalu nak lihat lagi meh laa kat pameran nie ....


selain tu jgk kami ada buat beberapa aktivi antaranya











No comments:

Post a Comment